Сучасний етап розвитку світової цивілізації визначається як перехід від індустріального до інформаційного суспільства, появу якого пов’язують з інформаційною революцією, розвитком інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), які радикально змінюють суспільне життя.
У Національній доктрині розвитку освіти в Україні зазначено: «пріоритетом розвитку освіти є впровадження сучасних ІКТ, що забезпечують подальше удосконалення навчально-виховного процесу, доступність та ефективність освіти, підготовку молодого покоління до життєдіяльності в інформаційному суспільстві.»
Провідною метою застосування ІКТ на уроці історії є досягнення більш глибокого осмислення навчального історичного матеріалу, образне сприйняття, посилення емоційного впливу історії на особистість учня, його «занурення» в досліджувану епоху. Це відбувається за рахунок карт, схем, навчальних картин, коментарів, представлених в електронному варіанті.
Проте комп’ютер ніколи не зможе повністю замінити вчителя.
По-перше, тільки вчитель може зацікавити учнів, викликати допитливість, завоювати довіру;
По-друге, він може спрямувати їх увагу на ті або інші важливі аспекти предмету, який вивчається;
По-третє, тільки педагог зможе відзначити їх старанність та знайти шляхи спонукання до навчання.
У Національній доктрині розвитку освіти в Україні зазначено: «пріоритетом розвитку освіти є впровадження сучасних ІКТ, що забезпечують подальше удосконалення навчально-виховного процесу, доступність та ефективність освіти, підготовку молодого покоління до життєдіяльності в інформаційному суспільстві.»
Провідною метою застосування ІКТ на уроці історії є досягнення більш глибокого осмислення навчального історичного матеріалу, образне сприйняття, посилення емоційного впливу історії на особистість учня, його «занурення» в досліджувану епоху. Це відбувається за рахунок карт, схем, навчальних картин, коментарів, представлених в електронному варіанті.
Проте комп’ютер ніколи не зможе повністю замінити вчителя.
По-перше, тільки вчитель може зацікавити учнів, викликати допитливість, завоювати довіру;
По-друге, він може спрямувати їх увагу на ті або інші важливі аспекти предмету, який вивчається;
По-третє, тільки педагог зможе відзначити їх старанність та знайти шляхи спонукання до навчання.
Немає коментарів:
Дописати коментар